Το τελευταίο διάστημα τα παιδιά έχουν έρθει σε επαφή με ένα ακόμα τραυματικό γεγονός, αυτό του πολέμου μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας. Οι βίαιες εικόνες που κατακλύζουν καθημερινά τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, δεν θα μπορούσαν παρά να δημιουργήσουν απορίες, αλλά και μια σειρά από ποικίλα συναισθήματα στα παιδιά κάθε ηλικίας.
Read More…«Μένουμε μια πόρτα μακριά και απαγορεύεται να δω το εγγόνι μου. Δεν μπορώ να ζήσω έτσι», «Ο χρόνος που μου απομένει δεν είναι πολύς. Τι νόημα έχει εάν δεν τον περνάω με τα εγγόνια μου;», «Είχα μάθει κάθε μεσημέρι να τα παίρνω από το σχολείο και να ακούω το γέλιο τους. Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτά».
Read More…Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης μας κατακλύζουν καθημερινά με ειδήσεις για την εξάπλωση του Covid-19. Θέλοντας και μη η ψυχολογία μας επηρεάζεται αρνητικά και το άγχος αυξάνεται σταδιακά. Τι συμβαίνει όμως με τα παιδιά;
Read More…Αν και ο θάνατος αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής, η διαχείρισή του είναι πάντα δύσκολη. Έρχεται κάποια στιγμή στη ζωή του γονιού που αναγκάζεται να βοηθήσει το παιδί του να αντιμετωπίσει μία φυσική απώλεια, γεγονός ιδιαίτερα λεπτό και απαιτητικό, ειδικά από τη στιγμή που και ο ίδιος ο γονέας καλείται να έρθει ταυτόχρονα αντιμέτωπος και με τα δικά του συναισθήματα θλίψης και πόνου.
Read More…Ο όρος κρίση μπορεί να έχει ποικίλες έννοιες σε μια κοινωνία, νοώντας οικονομικά, περιβαλλοντικά, κυβερνητικά και εκπαιδευτικά προβλήματα. Βασική αιτία αυτής της κατάστασης αποτελεί κάποιο αγχογόνο ή επικίνδυνο γεγονός, ενώ καθοριστικό ρόλο διαδραματίζει και η υποκειμενική αντίληψη και ερμηνεία του ατόμου για το γεγονός αυτό. Επομένως, το εάν το άτομο εισέλθει σε κατάσταση κρίσης ή όχι, εξαρτάται τόσο από το πόσο επικίνδυνο είναι το γεγονός, όσο και από το αν γίνεται αντιληπτό ως απειλή από το άτομο.
Read More…